نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2188
-
الف
+

آشنایی با اشتراک کنندگان مسابقه «نواهنگ» (گروه چهارم)

در این گزارش با گروه چهارم مسابقه خوانندگی «نواهنگ» شبکه آی فیلم2 آشنا می شوید.

به گزارش آی فیلم 2، چهارمین قسمت از مسابقه خوانندگی «نواهنگ» فردا جمعه 13 حمل(فروردین) ساعت 09:00 شام به وقت تهران و کابل و 09:30 شام به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

این برنامه تلویزیونی، پنجشنبه و جمعه هر هفته از شبکه آی فیلم 2 به نشر می رسد که در هر برنامه چهار اشتراک کننده در قالب یک گروه به رقابت می پردازند.

«هادی کریمی» گرداننده مسابقه «نواهنگ» است و داوران این رقابت جذاب، «امیر تاجیک» آوازخوان مطرح ایرانی و «مهرداد هویدا» آوازخوان و آهنگساز سرشناس و داکتر «محمدرضا چراغعلی» از تنظیم کننده های مطرح موسیقی ایران می باشند. همچنان یکی از داوران حاضر در بخش ارزیابی، از آوازخوان های مهاجر افغانستانی آقای «عارف جعفری» هستند که از لحاظ افغانستانی بودن موسیقی؛ شرکت کنندگان را ارزیابی می کنند.

در ادامه با گروه چهارم مرحله مقدماتی مسابقه نواهنگ آشنا می شوید:

«نثار محمدی»

نثار محمدی نواهنگ

نثار محمدی متولد ۱۳۷۶ است و موسیقی را از حدود ۹ سال پیش آغاز کرده است.

او نوازنده‌ گیتار کلاسیک، آکوستیک، الکتریک و پیانو، تنظیم کننده، آهنگساز و خواننده است.

نثار محمدی عضو گروه موسیقی بامیکان است و همراه با این گروه از سال ۹۲ تاکنون چندین کنسرت بزرگ و کوچک در شهرهای مختلف برگزار کرده اند. وی به همراه گروه خود در زمینه آموزش موسیقی نیز فعالیت دارند.

لازم به ذکر است کد رای دهی نثار محمدی در مسابقه نواهنگ، 113 می باشد که علاقه مندان به وی می توانند با این کد در نظرسنجی از خواننده مورد علاقه شان حمایت کنند.

«رامین بارکزی»

رامین بارکزی نواهنگ

رامین بارکزی که اکنون ۲۴ سال سن دارد، ۸ سال است در عرصه نوازندگی و خوانندگی فعالیت دارد. وی متولد ایران بوده اما اصالتا از ولایت هرات افغانستان می باشد.

رامین بارکزی علاقه زیادی به ساز گیتار دارد و به سبک پاپ آواز می خواند. الگوی او خواننده تکرار ناشدنی افغانستان احمد ظاهر است و به گفته خودش با اشتراک در مسابقه نواهنگ تلاش دارد قدم به عرصه ای نو در حوزه موسیقی بگذارد.

لازم به ذکر است کد رای دهی رامین بارکزی در مسابقه نواهنگ، 114 می باشد که علاقه مندان به وی می توانند با این کد در نظرسنجی از خواننده مورد علاقه شان حمایت کنند.

«سلیم صبا»

سلیم صبا نواهنگ

سلیم صبا متولد سال 1379 است و به دلیل صدا و استعداد خاصی که دارد تلاش نموده جایگاه خود را در عرصه موسیقی پیدا کند.

او سه سال است به این میدان وارد شده و اکنون در مسابقه نواهنگ در میان جمعی از خوانندگان با تجربه خود را به چالش می کشد.

لازم به ذکر است کد رای دهی سلیم صبا در مسابقه نواهنگ، 115 می باشد که علاقه مندان به وی می توانند با این کد در نظر سنجی از خواننده مورد علاقه شان حمایت کنند.

«محمدناصر آشوری»

محمدناصر آشوری نواهنگ

محمدناصر آشوری متولد سال 1366 از مناطق مرکزی افغانستان است و علاقه خاصی به موسیقی این مناطق یعنی هزارگی دارد.

محمدناصر آشوری قصد دارد با موسیقی هزارگی که همچون برخی دیگر از سبک های محلی افغانستان با دمبوره همراه است، خود را در میدان رقابت نواهنگ بیازماید.

لازم به ذکر است کد رای دهی محمدناصر آشوری در مسابقه نواهنگ، 116 می باشد که علاقه مندان به وی می توانند با این کد در نظر سنجی از خواننده مورد علاقه شان حمایت کنند.

علاقه مندان به هر یک از اشتراک کنندگان مسابقه نواهنگ، برای شرکت در نظر سنجی از دو طریق می توانند آرای خود را ارسال نمایند.

1- ارسال کد رای دهی از طریق ارسال SMS به شماره های شبکه آی فیلم2 به شرح زیر:

از ایران به شماره 3000097

از افغانستان به شماره 0787449899

از دیگر کشورها به شماره 0093787449899

توجه داشته باشید که از هر سیم کارت فقط یک رای به هر خواننده پذیرفته است. بنابراین ارسال رای برای چند خواننده از یک سیم کارت مانعی ندارد.

2- از طریق اپلیکیشن آی فیلم 2:

با نصب اپلیکیشن آی فیلم ۲ در گوشی موبایل تان، شما امکان شرکت در نظرسنجی مسابقه نواهنگ، تماشای قسمت های نشر شده این برنامه و دنبال کردن اخبار و حواشی این رقابت جذاب و دیدنی را خواهید داشت.

آسان ترین راه نصب این برنامه موبایلی ارسال کد ۱ به صورت SMS به شماره ۳۰۰۰۰۹۷ از ایران و ارسال کد ۱ به شماره واتساپ ۰۰۹۳۷۸۷۴۴۹۸۹۹ از افغانستان و دیگر کشورها می باشد.

همچنین برای نصب این اپلیکیشن می توانید از طریق لینک های دانلود اپلیکیشن اندروید و ios که در وبسایت ما به آدرس Fa2.ifilmtv.com قرار داده شده، اقدام نموده و پس از دانلود و نصب برنامه از بخش نظرسنجی نواهنگ به اشتراک کننده مورد علاقه تان رای ارسال نمایید.

همچنین این امکان برای علاقه مندان وجود دارد که از طریق برنامه بازار و سیب اپ، اپلیکیشن آی فیلم 2 را جستجو نموده و نصب نمایید.

لازم به یادآوری است چهارمین قسمت از مسابقه خوانندگی «نواهنگ» فردا جمعه 13 حمل(فروردین) ساعت 09:00 شام به وقت تهران و کابل و 09:30 شام به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

این برنامه تلویزیونی، پنجشنبه و جمعه هر هفته از شبکه آی فیلم 2 به نشر می رسد که در هر برنامه چهار اشتراک کننده در قالب یک گروه به رقابت می پردازند.

بیشتر بخوانید:

با داوران مسابقه نواهنگ آشنا شوید

ع ا/ ح ح

نظر شما
ارسال نظر